Αγαπημένοι και cουλοί μου αναγνώστες,
θα ήθελα να συγκρίνετε δυο καταστάσεις και να μου γράψετε τα σοφά σας συμπεράσματα.
1. Μια μαθήτρια, διαπληκτίζεται λεκτικά με την καθηγήτρια της, για θέμα άσχετο με το μάθημα και γυρίζει σπίτι στεναχωρημένη. Ζητά από τη μάνα της να αλλάξει φροντιστήριο. Η μάνα της επισκέπτεται το φροντιστήριο, συζητά με την καθηγήτρια, διαπιστώνει πως το παιδί της που είναι καλό και φρόνιμο και του έχει εμπιστοσύνη, αυτή τη φορά έκανε μεγάλη βλακεία και με την δυναμική που έχει ένα γονιός, συζητά μαζί της και την κάνει να καταλάβει πως έχει άδικο. Η μαθήτρια ζητά συγγνώμη από την καθηγήτρια και η ζωή της συνεχίζεται.
2. Μια μαθήτρια, διαπληκτίζεται λεκτικά με την καθηγήτρια της, για θέμα άσχετο με το μάθημα και γυρίζει σπίτι στεναχωρημένη. Ζητά από τη μάνα της να αλλάξει φροντιστήριο.Η μάνα της το δέχεται γιατι παρόλο που το παιδί της έχει άδικο κι έχει κάνει μεγάλη βλακεία, είναι καλό και φρόνιμο και του έχει επιστοσύνη. Έτσι, του συγχωρεί τη βλακεία που έκανε και το σταματά από το φροντιστήριο χωρίς καν να μιλήσει με τη καθηγήτρια ή να ενημερώσει για το τέλος της συνεργασίας. Το παιδί της είναι ό,τι πολυτιμότερο έχει και θα κάνει γι' αυτό τα πάντα, όπως να το υπακούει.
Περιμένω τα σχόλια σας
θα ήθελα να συγκρίνετε δυο καταστάσεις και να μου γράψετε τα σοφά σας συμπεράσματα.
1. Μια μαθήτρια, διαπληκτίζεται λεκτικά με την καθηγήτρια της, για θέμα άσχετο με το μάθημα και γυρίζει σπίτι στεναχωρημένη. Ζητά από τη μάνα της να αλλάξει φροντιστήριο. Η μάνα της επισκέπτεται το φροντιστήριο, συζητά με την καθηγήτρια, διαπιστώνει πως το παιδί της που είναι καλό και φρόνιμο και του έχει εμπιστοσύνη, αυτή τη φορά έκανε μεγάλη βλακεία και με την δυναμική που έχει ένα γονιός, συζητά μαζί της και την κάνει να καταλάβει πως έχει άδικο. Η μαθήτρια ζητά συγγνώμη από την καθηγήτρια και η ζωή της συνεχίζεται.
2. Μια μαθήτρια, διαπληκτίζεται λεκτικά με την καθηγήτρια της, για θέμα άσχετο με το μάθημα και γυρίζει σπίτι στεναχωρημένη. Ζητά από τη μάνα της να αλλάξει φροντιστήριο.Η μάνα της το δέχεται γιατι παρόλο που το παιδί της έχει άδικο κι έχει κάνει μεγάλη βλακεία, είναι καλό και φρόνιμο και του έχει επιστοσύνη. Έτσι, του συγχωρεί τη βλακεία που έκανε και το σταματά από το φροντιστήριο χωρίς καν να μιλήσει με τη καθηγήτρια ή να ενημερώσει για το τέλος της συνεργασίας. Το παιδί της είναι ό,τι πολυτιμότερο έχει και θα κάνει γι' αυτό τα πάντα, όπως να το υπακούει.
Περιμένω τα σχόλια σας
Η μαθήτρια της δεύτερης κατάστασης είναι αυτή που θα μάθει ότι όλα θα γίνονται στη ζωή της όπως θέλει, ότι τίποτα δεν έχει συνέπειες, ότι θα της κάνουν όλοι τα χατίρια με το κούνημα του δαχτύλου, ότι έχει και θα έχει για πάντα δίκιο, ότι το σύμπαν περιστρέφεται γύρω της. Ένας ενήλικας κακομαθημένος και με ψευδή αίσθηση ανωτερότητας που, όταν τα χαστούκια της νεαρής ηλικίας αρχίσουν να γίνονται κλωτσιές και μπουνιές, θα καταρρεύσει σαν τους Δίδυμους Πύργους και θα ψάχνει να βρει ποιος του έφταιξε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα έγραψες σωστοτατα.
ΔιαγραφήΤο λέω ότι πολλοί είναι ανίκανοι να γίνουν γονείς και με λένε κακό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντε και καλό πρίγκιπα με άσπρο άλογο να ευχηθούμε στη δεύτερη.
Και καλή ψήφο στο πασόκ επίσης.
Δεν πρόκειται να τον βρει. .
ΔιαγραφήΕ, τώρα τι να λεμε.... Ο τροπος με τον οποιο επιλυουν τα διαφορα θεματα οι μεγαλοι και πώς συμπεριφέρονται γενικότερα ειναι το καλυτερο μαθημα για τα παιδια. Γιατί οπως διαβασα καπου (δεν θυμαμαι ποιος το ειπε ακριβώς) το παραδειγμα ειναι καλυτερο απο τη συμβουλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο θεωρώ σωστό.
Απο την αλλη, μπορω να καταλαβω και τη δευτερη περιπτωση, με την εννοια οτι εχω τρελη αδυναμια στο ανηψουδι μου (με ητα ή γιωτα τελικα; Και επειδη εχω και μια αλλη απορια θα σε εκμεταλλευτω: συγγνώμη ή συγνώμη;) και δεν ξερω πώς θα αντιδρούσα σε κάτι τετοιο. Θελω (και μεταξυ μας αυτο θα γινει) να πιστευω πως θα χρησιμοποιησω τη λογικη και θα το συζητησω μαζι του, οπως κανω μεχρι τωρα στο πενταχρονο, γιατι οταν υπαρχουν θεματα, τυπου εφαγε σοκολατα αντι για φαγητο.., το αντιμετωπιζω σα να απευθυνομαι σε υπευθυνο ατομο....και μετα το πνιγω στις αγκαλιες :)
Balanced girl:
Διαγραφήα. με ιώτα πάντα
β. με γγ το σωστό, συν-γενής όπως συν-γραφεύς, και το ω=γ γίνεται δίφθογγος γγ και προφέρεται σα γκ μα πιο ένρινα, δηλαδή το αρχικό νι ηχεί ακόμα και ποτέ-ποτέ δε γίνεται ξερό γκ (σαν το συγκραφέας που λένε συχνά άνθρωποι ακόμα και από το χώρο του βιβλίου).
Κάποιοι θεωρύν Δημοτική την απολούστευση, και γράφουν Συγνώμη επειδή δεν προφέρεται όπως το γγ του συγγραφέα, μα δε συμφωνώ. Η ετυμολογία είναι σημαντική για να μιλήσουμε σωστά κι επειδή ήδη βλέπουμε τη ζημιά στον τρόπο ομιλίας όσων πήγαν σχολείο από το '80 και μετά, ό,τι περισώσουμε σε καλό θα μας βγει.
Σόρυ που φλυαρώ, ήθελα να το εξηγήσω καλά κι ελπίζω να έλυσα την απορία σου.
Ω! Ευχαριστώ πολύ πολύ!
ΔιαγραφήΑnytime Αν-Ισορροπημένο Κορίτσι.
ΔιαγραφήΟλοσωστη η Δάφνη. Προσλαμβανεσαι
ΔιαγραφήΗ μητέρα 2 είναι η μητέρα που θα ευχόμουν να είχα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μητέρα 1 είναι η μητέρα που δεν είχα.
Η μητέρα 0 είναι η μητέρα που είχα: αδιαφορία και τραβήξου μόνη σου γιατί παιδί μου ο κόσμος είναι άδικος κι εσύ μαλακισμένο και δεν έχω όρεξη να τρέχω στα φροντιστήρια για τις σάχλες σου.
Αναφέρω τη Μητέρα 0 διότι παρότι με τίποτε δεν περνά ούτε προκριματικούς για Mother Of The Year, ακόμα κι αυτή η άπατη είναι είναι απείρως καλύτερη να σου τύχει απο τη Μητέρα 2 που διαπλάθει ένα απροσάρμοστο άνθρωπο που θα δυστυχεί σκορπώντας δυστυχία.
Coulita δίνε μας κι άλλα τέτοια από τη ζωή μιας καθηγήτριας. Εκτός από ευχάριστα είναι και εκπαιδευτικά.
Στην πρώτη ιστορία είμαι η μαθήτρια.
ΔιαγραφήΣτην δεύτερη είμαι η καθηγήτρια.
Νιώθω πολύ τυχερή για τη μάνα μου και για την συγκυρία να γλιτώνω τη δουλειά μου
Εγω σαν κουλή αναγνώστρια σου Κούλα μου θα αναφωνήσω..ενα λάθος γονιδίο και να....η μάνα 2 τι να σου κανει και το παιδι που έχει και αυτό το λαθεμένο γονίδιο; οποτε εχουμε και λεμε μάνα ειναι μονο η... μία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλεπεις που βάζω τόνους όποτε το θυμαμαι; θα ειναι το γονιδιο που μου λειπει..
Αρε Κούλα....χάθηκα στους δαιδαλώδεις διαδρόμους του μπλοκιν μου ελειψαν τα έξυπνα σου... φιλούρες..!!
Μην ανησυχείς ούτε για τους τόνους ούτε για το χάσιμο. Όλοι τα κάνουμε.
ΔιαγραφήΣε φιλώ
Γεια σου Κούλα και καλώς σε βρήκα... :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤυχερά τα παιδιά που έχουν τη μαμά 1... Γιατί, για την εξέλιξη του παιδιού 2, δεν θα ευθύνεται το παιδί, απ'ό,τι φαίνεται.
Είμαι κι εγώ καθηγήτρια στο ξεκίνημά μου, είσαι κι εσύ;
Με φοβίζει η προοπτική τέτοιων συμβάντων λιγάκι. Προς το παρόν ευτυχώς τα έχω αποφύγει!
Καλό σου βραδάκι.
Εγώ δεν είμαι στο ξεκίνημα, είμαι σε μια αρκετά καλή φάση, ούτε άπειρη, ούτε κουρασμένη. Σου εύχομαι το ξεκίνημα σου να γίνει τόσο δημιουργικά και να μην εγκαταλειψεις και σε εγκαταλείψει η δουλειά. Καλώς ήλθες
ΔιαγραφήΔε βοηθά η υπερπροστασία τα παιδιά. Τα βάζεις αντιμέτωπα με τα λάθη τους και τελικά μαθαίνουν από αυτά. Έστω και αν θιχτεί ο εγωισμός τους μια φορά. Θα βοηθήσει στο να ωριμάσουν. Δεν έχει νόημα για τα παιδιά να τα "βοηθάς" και να τα βγάζεις από μια αμήχανη κατάσταση και να αλλάζεις φροντιστή, σχολείο, γειτονιά, πόλη, χώρα ή και πλανήτη όταν κάτι δε τους κάθεται καλά.... (έλεος κάτι μάνες...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα τα πούμε από κοντά. Να προσέχεις τα παιδιά και τη ξαδέρφη μου. Το νου σου
Διαγραφή