Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Πουτσομεζές

Με τον φόβο παρεξήγησης έδωσα ήδη τίτλο σε αυτή την ανάρτηση και τώρα είμαι έτοιμη να την γράψω. Έχω εδώ δίπλα μου έναν φραπέ παγωμένο και ακούω συγκεκριμένα την Κοκκίνου να λέει Μάτια κλειστά:  https://www.youtube.com/watch?v=0aXgn_IeYOc. (μη το ακούσετε).
Τόσο χαμηλά έχω πέσει, αλλά είναι καλοκαιράκι και συγχωρείται ακόμη πχ και λίγη Δημουλίδου...???!!!&&&^^^%%#((*###$.

Είναι και λίγο ο έρωτας που έχει χτυπήσει τον cουλοεγκέφαλο μου. 

Πάμε παραλία πάλι λοιπόν, αφου σας αρέσουν αυτά τα ζουμερά νέα που έρχονται από το πεδίο αυτό της μάχης του ψώνιου. Είμαστε στη παραλία λοιπόν και βλέπω τον coυλό μου να χαιρετάει ένα κοριτσάκι. Βασικά δεν ήταν κοριτσάκι. Ήταν κοπέλα.

Περιγραφή: 25 χρόνων, 1.50 ύψος, 50 κιλά, μαλλί επιτηδευμένα ξανθό (μαζί με κάμποσες τούφες πρόσθετα φύκια), δυο βυζιά εντελώς φουσκωμένα που ξεχειλίζουν από το στράπλες φόρεμα που κρύβει μόνο τον μισό κώλο και ανεβασμένη σε ένα ζευγάρι ψηλά παπούτσια που αν κατέβει από πάνω τους θα βρει να κάνει άλλο καιρό κάτω. Στους ώμους τατουάζ με κινέζικα γράμματα (θέλω να ελπίζω πως δεν έγραφε "μου αρέσει το κοτόπουλο" ή "ειμαι πόρνη"). Στα χείλη ένα ηλίθιο χαμόγελο και με στυλ μασηματος τσίχλας να λέει : Τι κάνννννεις;;(με βλάχικο νι).

Τίθενται πολλές ερωτήσεις:
Το μαγιώ της πού είναι εφόσον είναι στη παραλία;
Γιατί κουνάει τη μέση της σα να έχει κήλη μεσοσπονδυλίου δίσκου;
Με τη μάνα της μιλάνε ακόμη;
Πόσα χρήματα ξόδεψε για όλο αυτό το πλαστικό πράμα που κουβαλάει για βυζιά;
Πόσα χρήματα ξοδεύει κάθε μέρα στο κομμωτήριο για να περιποιηθεί αυτά τα φύκια για μαλλιά;
ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ....

ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ CΟΥΛΟ ΜΟΥ;

Μη βιάζεστε! Την ξέρω την κοπέλα. Μεγάλωσε δυο τετράγωνα από το σπίτι μου. Υπάρχει υποψία πως διαβάζει το blog μου...'Άκυρο....δεν έχει καμία σχέση αυτή η κοπέλα με κάθε είδους διάβασμα.
Μεγάλωσε λοιπόν με μια μάνα εξίσου πλαστική. Μια γυναίκα που την ένοιαζε πιο πολύ να πετύχει η μπούκλα στο μαλλί της, παρά να τσεκάρει το πόσο καρνάβαλος θα κυκλοφορήσει η κόρη της στη πιάτσα. Είναι φορές που συμπονώ τέτοια πλάσματα. Όχι όλες όμως. Γιατί υπάρχουν και τα παιδιά που παραβλέπουν τις μαλακίες των γονέων τους και γίνονται άνθρωποι όταν πάρουν τη ζωή τους στα χέρια τους.

Αυτό λοιπόν το πλαστικό σώμα που θα λέμε από εδώ και πέρα "πουτσομεζέ", είναι ένα κορίτσι μεγαλωμένο με την ιδεολογία του "ό,τι να 'ναι μάγκα", αρκεί να βρούμε το κορόιδο να πληρώσει το μπουζούκι και το γαρύφαλλο, το ποτό και την βενζίναααα....Και δε μπορείς να λυπηθείς τέτοιους ανθρώπους γιατί είναι αυτοί που τους αξίζει να πληγωθούν...εξαιτίας του τρόπου ζωής που επέλεξαν να ζουν. Είπα μεγάλη και κακιά κουβέντα, αλλά την εννοώ.

Αυτοί οι πουτσομεζέδες δεν θα σε δουν φιλικά. Είναι τα αρπακτικά που θα έρθουν στο δρόμο σου και θα κληθείς να τους συντηρήσεις το μαλλί, το βυζί, το τακούνι, το δείγμα φορέματος ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙΣ cουλέ μου αναγνώστη. Είναι αυτές που θα φαντασιώνεσαι στο κρεβάτι σου για να τελειώσεις τις μοναχικές σου ώρες. Κι αυτές που θα σε στοιχειώσουν γιατί δε πρόκειται τελικά να τις πηδήξεις, εφόσον "εγώ δεν είμαι πουτάνα για να σου κάτσω" θα σου πουν άμα πας να τις ακουμπήσεις λίγο. Θα πληρώσεις, αλλά (μάλλον) δε θα γαμήσεις. Δεν είναι πουτανιά αυτό. Χαρακτήρισέ το μόνος σου!

Και κάνοντας μια μίνι συζήτηση με τον Cουλό μου (κυρίως πού τη ξέρει), με ενημέρωσε πως αυτού του είδους οι γυναίκες λέγονται πουτσομεζές για τους άντρες της πιάτσας! Δηλαδή δεν θα τις πάρει κανείς στα σοβαρά. Τις θέλουν για ένα γρήγορο τσακ μπαμ πηδηματάκι και μετά τέλος. Ήμουν σίγουρη πως δεν θα έλυνες το κυπριακό με ένα τούβλο....αλλά πιστεύω πως αυτά τα πουτσομεζεδάκια είναι που κλείνουν σπίτια και πείτε με εκτός θέματος τώρα.

Γιατί αυτή η πλαστική υπερπαραγωγή δε πρόκειται να εκφράσει ποτέ τη μέση ελληνίδα γυναίκα. Κι όταν συνηθίσεις τη νοστιμιά ενός πουτσομεζέ, αυτόν θα θες, και δε θα σε καλύπτει μια νορμάλ σχέση με αποτέλεσμα να μείνεις μόνος σου ή να αναγκάζεσαι να πληρώνεις....cουλέ μου αναγνώστη.

Είναι διαφορετικό να φροντίζεις τον εαυτό σου ως γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της: μαλλί, νύχι, ρούχα κλπ γιατί γουστάρεις και νιώθεις καλά και είναι εντελώς διαφορετικό να κάνεις όλα αυτά απλά και μόνο για να εξασφαλίσεις μια θέση στα μπουζουκοκλαμπακια. Έχω δει πολύ ωραίες γυναίκες που βάζουν πρόσθετο στήθος και φροντίζουν γενικώς τον εαυτό τους και μάλιστα είναι παντρεμένες με παιδιά και με αξιοπρεπή στάση ζωής.

Αντίθετα αυτά τα κοριτσάκια - όπως θέλετε πείτε τα- και ανεξάρτητα από το πώς μεγάλωσαν, είναι το λεγόμενο ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.  Δεν ξέρω αν τους αξίζει να πληγωθούν, αλλά είμαι σίγουρη πως μόνο αν βρεθεί κάποιος να τις πληγώσει πολύ, υπάρχει μια ελπίδα να γίνουν άνθρωποι. Διαφορετικά...όπως έλεγε κι ένας φίλος μου από το παρελθόν: ΨΟΦΟΣ. 

9 σχόλια:

  1. Εγώ που δεν έχω σπίτι να φοβάμαι μην κλείσει, σε ποιανού κλαμπ/καφετέριας/μπουζουξίδικου/στρατοπέδου τις τουαλέτες μπορώ να βρω το τηλέφωνο του εν λόγω πουτσομεζέ; Για λόγους επιστημονικής έρευνας και μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχουν μια πάρα πολύ μεγάλη χρησιμότητα όμως που δεν μπορεί να παραβλεφτεί: καβλαντίζουν χωρίς κόμπλεξ ΚΑΙ τα μπακούρια και τους δίνουν την αίσθηση ότι μπορεί να πηδηξουν. Επιτελούν δηλαδη ένα "κοινωνικό έργο" με το να δίνουν αυτοπεποίθηση σε άτομα που δεν θα γύριζε ούτε νερόμυλος για πάρτη τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εδώ ο κόσμος καίγεται, Κουλίτες αρμενίζουν :p

    Καλοί είναι και οι μεζέδες μάναμ σου ανοίγουν την όρεξη για το κυρίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που καιγεται καλε ο κόσμος;;; Μια χαρα περνανε ολοι!!!!! :ΡΡΡ

      Εσυ με τετοιους μεζεδες τη βγαζεις;; Μη με απογοητευεις μωρε Αμερικλάνε!

      Διαγραφή
  4. Τόσος εσωτερικευμένος μισογυνισμός... Απίστευτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εσωτερικευμένος δηλαδή... Πιο εξωτερικευμένος δεν γίνεται...

      Διαγραφή

Πες μια cουλαμάρα κι εσύ....Μπορείς!!!