Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Καλό Στάδιο

Χαίρετε cουλοί μου αναγνώστες.

Τη Καθαρά Δευτέρα χτυπάει το τηλέφωνο το σηκώνω.
 -Ναι, ποιος είναι; ρωτάω περίεργη γιατί είχε απόκρυψη.Κι ακούγεται μια φωνή να με απειλεί.
 -Η σπανακόπιτα είμαι, Cούλα, ετοίμασε τα εντερικά σου. Έρχομαι!!! Και το κλείνει απότομα χαμογελώντας χαιρέκακα.
Κλείνω το τηλέφωνο κι εγώ πανικόβλητη.Όχι πάλι!

Τη Καθαρά Δευτέρα μόνο η φίλη μου η ΈλεναG χαίρεται με τη σπανακόπιτα της γειτονιάς μου.Τη δοκίμασε και της άρεσε, αλλά άμα νηστεύεις τι να φάς αλήθεια; Ειδικά αν δε τρως θαλασσινά, λαδερά, ψωμιά και λοιπά νηστίσιμα;  Όπως καταλαβαίνετε ξεκινήσαμε νηστεία γιατί είμαστε του Θεού παιδιά εμείς εδώ. Για εκεί σε σας δε ξέρω αλλά ο Θεός μαζί σας.

Τη Καθαρά Δευτέρα πήγαμε να πετάξουμε χαρταετό. 10 άνθρωποι προσπαθούσαν, μόνο ο πατέρας μου κατάφερε να υψώσει τον δικό μας και κανα δυο τρείς άλλους. Και το είχε πάρει προσωπικά και πήγαινε να βοηθήσει τον κάθε ένα που προσπαθούσε μάταια. Μέχρι που ένας άλλος του είπε: Κάνε πέρα ρε παππού! Θίχτηκε ο πατέρας μου όχι γιατί τον είπε παππού ο άλλος αλλά γιατί δεν τον άφησε να του ζυγιάσει την ουρά να του πετάξει τον χαρταετό. Μετά που ο χαρταετός δε πέταξε, ο πατέρας μου θυμήθηκε την ηλικιακή προσβολή και το ευχαριστήθηκε.

Τη Καθαρά Δευτέρα φάγαμε λαγάνα και κανένα φρούτο και χυμούς. Πως τα τρώτε τα τουρσιά ρε σεις; Είναι η μεγαλύτερη γλίτσα που υπαρχει από βρώσιμο.

Τη Καθαρά Δευτέρα, όμως,  γεμίζει η καρδιά με πόνο και θλίψη. Μας λείπεις ρε συ αδέρφι. Πήγες κι έφυγες τέτοια μέρα να μας το θυμίζει, λες και θα το ξεχνούσαμε ποτέ....

Καλή Σαρακοστή και Καλό Στάδιο.

ΥΓ Έμαθα πως λέγεται κι αυτή η ευχή για τη Σαρακοστή: Καλό στάδιο. Και μόλις μου το είπε η Έλενα, αποφάσισα εκτός από το περπάτημα μου το πρωί στη θάλασσα, να πηγαίνω να τρέχω και στο στάδιο.

4 σχόλια:

  1. Είναι οι μέρες τους ετούτες των ψυχών.... να τους μνημονεύουμε διπλά. Φιλιά ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε γιατί η κατάθλιψη καιροφυλακτεί. Που πάω στο νεκροταφείο κάθε χρόνο τέτοια μέρα και βρίσκω ένα τεράστιο μπουκέτο με λευκά τριαντάφυλλα.
      Τι να μνημονεύσουμε Ελένη μου; Τριγυρναει στη μνήμη μας συνεχώς.

      Διαγραφή
  2. Καλη σαρακοστη να εχεις...
    Καθε ευχη απο καρδιας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ μαχαίρη μου.

      Τα φιλιά μου και τα σέβη μου!

      Διαγραφή

Πες μια cουλαμάρα κι εσύ....Μπορείς!!!