Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Εγκεφαλικά πηδήματα

Χαίρετε coυλοί μου αναγνώστες,

δυο πόδια της Σαρακοστής μείνανε, κλειστά, για να έρθει εκείνη η μέρα που ως άλλοι χάνιμπαλς θα πλακώσετε το αρνί το σουβλιστό και το κοκορέτσι και θα το κάνετε σκόνη. Κι εγώ μαζί σας βασικά αλλά δε σκοπεύω προφανώς να ξεφύγω απο τη δίαιτα-γυμναστική μου παρά μόνο για λίγη πετσούλα και λίγο κοκορετσάκι από δαύτο του πατέρα μου που ως άλλος μαγκάιβερ έχει ξεκινήσει να ετοιμάζει τα σουβλιά. Έχω  γνωριστεί τώρα και με τις γιαγιούλες στο γυμναστήριο και περνάω θαυμάσια. Δε θελω να τις απογοητεύσω και ούτε την διαιτολόγο μου που έχει στοιχηματίσει σε μένα και με φωνάζει cουλό πειραματόζωο. Εκανα και το πρώτο μου μπάνιο στη θάλασσα αλλά αυτά είναι θέματα άλλης ανάρτησης.

Εμένα όμως άλλο με απασχολεί αυτές τις μέρες. Πρώτον οι πανελλαδικές εξετάσεις που έρχονται και δεύτερον ο έρωτας που δεν έρχεται γιατί έχει κατσικωθεί κάπου απροσδιόριστα. Πάμε ένα ένα.

Πολλοί κατηγορούν το νέο σύστημα πανελλαδικών. Επειδή λέει τα παιδιά πρώτα δίνουν ενδοσχολικές εξετάσεις και μετά πανελλαδικές. Ας χαλαρώσουμε λίγο τα αδυνατισμένα κορμιά μας. Δεν είναι δυνατόν πρώτα να μπαίνεις στο πανεπιστήμιο και μετά να περνάς τη τάξη! Οκ; Το καταλάβαμε όλοι αυτό ή να το εξηγήσω κι άλλο; Έχω ξαναπεί πως οι εξετάσεις είναι λάθος. Αλλά αφού υπάρχουν πρέπει να τίθενται με λογική σειρά. Διαβάζω όλο το χρόνο, ξεστραβώνομαι, μετά δίνω εξετάσεις να τελειώσω το λύκειο, καίω το απολυτήριο και με περισσή χαρά κάνω τη προσπάθεια μου για να εισέλθω στο πανεπιστήμιο. Αν εισέλθω έχει καλώς (παναπει...πως έχω καλό φροντιστή) αν δεν εισέλθω....τον ηπιαμε.

Είναι σα να γνωρίζεις κάποιον και του λες πρώτα θα μείνω έγκυος και μετά θα κάνουμε έρωτα. Δε γίνονται αυτά. Υπάρχει μια χρονολογική σειρά που γίνονται τα πράγματα. Θα δεις το βλέμμα του, θα ερωτευτείς τα μάτια του και ό,τι υπάρχει κάπου πίσω και μέσα από αυτά, μετά θα ανοίξεις τα πόδια, θα πηδηχτείς και θα μείνεις έγκυος. Νομίζω καταλαβαίνετε όλοι την αντιστοιχία.

Κάποιοι λένε πως οι ενδοσχολικές προκαλούν άγχος στα παιδιά λίγο πριν τη μεγάλη στιγμή των πανελλαδικών. Ποιο άγχος μωρέ; Ως και τα θέματα ξέρουν για τις ενδοσχολικές. Δε πατάνε στο σχολείο δυο μήνες και τελειώνουν με απουσίες 0. Μη τρελαθούμε τώρα. Επίσης σιγά που ο κάθε οργανωμένος μαθητής θα περίμενε τώρα για να βγάλει την ύλη. Η ύλη και το βαρύ το διάβασμα έχουν τελειώσει. Τώρα απλώς επαναλαμβάνουμε και κλείνουμε λίγα κενάκια έτσι για την τσαχπινιά.

Τα μπουμπούκια μου πάντως είναι πανέτοιμα να ριχτούν στη μάχη των πανελλαδικών και να βγουν νικητές. Και καπου εδώ να πω πως οι πανελλαδικές δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή για πολύ ωραία πράγματα. Το άγχος να πάει στο καλό και με καθαρό μυαλό πάμε δυναμικά και κάτω δε το βάζουμε για κανένα λόγο.  Αυτά ως προς τις εξετάσεις και τα διάφορα που ακούγονται. Καλά κουράγια σε όλα τα παιδιά και καλή επιτυχία.

Και συνεχίζουμε το πρόγραμμά μας με τον έρωτα που δεν έρχεται. Έχει χάσει παντελώς το δρόμο και ενώ ξέρει κι ο ίδιος ποια κατεύθυνση πρέπει να πάρει, κάθεται και κάνει σβούρες γύρω από τον εαυτό του. Κι αναλώνεται και περνούν τα χρόνια και θα δοθώ αλλού.

Πάντως οι σχέσεις με το άλλο φύλο συνεχίζουν δυναμικά να είναι προβληματικές καθώς όλοι οι άντρες είναι γουρούνια και όλες οι γυναίκες πουτάνες. Τι; Διαφωνεί κανείς; Δε νομίζω.
Κι εκτός των άλλων υπάρχει και αυτή η μάστιγα των κοινωνικών δικτύων που κλείνει σπίτια και πλάθει σχέσεις στηριζόμενες στα λάικ και στα φαβ. Κρίση αξιών. Κρίση πολιτισμού. Κρίση ουσιαστικής επικοινωνίας. Όχι, τίποτα άλλο! Για να μη λέτε πως όλοι οι άντρες είναι γουρούνια κι όλες οι γυναίκες πουτάνες.

Και τώρα που είπα πουτάνες θυμήθηκα μια τύπισσα στο γυμναστήριο. Αυτό θα σας πω και θα κλείσω. Αυτή υποτίθεται βρίσκεται σε σχέση. Όμως, εκεί που εμείς χτυπιόμαστε κάθε πρωί στο αερόμπικ αυτή είναι στο κινητό της και μιλάει μπούρου μπούρου με κάθε καρυδιάς καρύδι. Και σε κάθε αλλαγή θέσης έρχεται και μου δείχνει γκόμενους. " Αυτός καλός Coύλα; Μιλούσαμε χτες όλη νύχτα. Σου αρέσει;"  Με ρωτάει. "Κάλος". Της απαντάω και δεν εννοώ το παιδί αλλά εκείνη. "Κοίτα εδώ σιξ πακ. Δεν είναι ωραίο μωρό; Κάναμε σεξτινγκ"  μου λέει. Εγώ από σιξ πακ μόνο τις κοκα κολες ζίροου ξέρω με δώρο τις μηδέν θερμίδες τους και από σεξτιγκ μια φορά που πήγα να το κάνω με τον μεγάλο έρωτα της ζωης μου, πιάσαμε τα γέλια και δεν μπορούσαμε να συνέλθουμε από το σπαστικό.  Κοντέψαμε να φτιάξουμε σιξ πακ από τα χαχανητά.

Αλλά όλα είναι κατανοητά και σεβαστά γιατί αυτή είναι η εποχή μας και πρέπει να συμβαδίζουμε. Αν δε συμβαδίζουμε, μένουμε μόνοι και περιμένουμε τον έρωτα για πάντα. Τον έρωτα όμως. Όχι μαλακίες.

Φιλιά σε όλους.

ΥΓ Ο τίτλος της ανάρτησης είναι άσχετος.

23 σχόλια:

  1. Ωραια τα σχολικα χρονια, Λυκειο πρωι-απογευμα, κοπανες και πισω αυλη να γινεται το "σωσε". Ουτε οι καθηγητες δεν τολμαγαν να ερθουν για επιβλεψη! Και μετα φοιτητιλικι, αρνταν ζωη και κινηση! :P

    Πες στην κοπελα να επικοινωνησει μαζι μου, δεν εχω σιξ πακ, εχω ομως πολλα megabytes στο κινητο! Χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στείλε μου λογαριασμούς fb twitter insta και δε ξερω κι εγώ τι άλλο να σε προωθήσω ως προϊόν!

      Γιατί νομίζεις αυτοί που μου έδειχνε τί είχαν περισσότερο; μεγκαμπάιτς κι αυτοί.

      Διαγραφή
  2. Tον ερωταα ομως..Οχι μαλακειες...
    Τα ειπες ολα...
    Για τις εξετασεις εχω προβλημα Μαλλον μεταφερω το προβλημα των εκπαιδευτικων κρων μου..Ομως ακομα βρισκομαιστην ενημερωση..Θα τα πουμε..Αν ειναι οπως τα λες,μαλλον εχεις δικιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ax μαχαίρη μου αυτός ο ερωτας
      με εχει καταστρέψει εμένα.

      Διαγραφή
  3. Θα σταθώ σε δύο παραγράφους. 1)Υπάρχουν δηλαδή και εξαιρέσεις ε; 2) παραπαιδεία.

    Επίσης χαίρομαι που βλέπεις κόσμο στο γυμναστήριο Κούλα. Επειδή είμαι της παλιάς σχολής δεν ήξερα τι είναι σεξτινγκ και λίγο που το έψαξα έπεσα σε αυτό https://www.youtube.com/watch?v=L4DxS2gYiB4

    Και τώρα πάμε στο σοβαρότερο σημείο της ανάρτησης. Το ξέρεις Coula ότι αυτή τη στιγμή εκατοντάδες μωρά αρνάκια είναι στοιβαγμένα σε πλοία μεταφερόμενα από το ένα μέρος στο άλλο για να σφαχτούν από κάποια κάποια ανθρώπινα χέρια; Ποτάμι το αίμα Coula. Και φωνάζουν τα αρνάκια: μανούλα, μανούλα, που είσαι μανούλα; Ο Μίτρας δεν είναι «χάνιμπαλ». Πήρα από τον Αβατάρα φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιγάπη μου, τιν τούτα που λες στην ξεν γυναίκα;
      Σι χάλασαν κι τα ζα τώρα; Κι μεις; κλεφτς θα γίνουμε;
      Έλα Παναία μ... έεις ξεφύγ μι φαίνται, αλλά ινταξ!
      Ιλαβ γιου σο ματσ μουτσ τώρα, γιατί έχου να σφαξ!

      Διαγραφή
    2. Μορφούλα τσιμπούρι... θες ένα ξεγυρισμένο βρίσιμο αλλά λογικό είναι τα λες αυτά αφού τρως κρέας. Βρε Μορφούλα και εσύ ξένη είσαι, ακόμα ζηλεύεις; Αφού δεν σε βλέπω ερωτικά γιατί επιμένεις.

      Διαγραφή
    3. Μι βλέπς ιρωτικά κι δεν τοχεις καταλάβ! Αυτού εινι! Χιχιχιχιχιχι!
      Η Μορφούλα πουτέ δεν ζηλέβ γιατ έχει πάντα τ’ γκαβάτζα τσ! Όταν σε γραψα προύτη φουρά, ουτι σι περιμένου στην αν ραχούλα κι θα έχου γλιστρήσ στη βρύση, τρις ήρθαν και μι λέγαν ουτι ειν ο Μιτρας!! Αμι!! Κι γω φυσκά έκανα ουτι το πίστεψα γιατί πουτέ δεν ξερς!
      Τώρα με τ άλλα τι να σ πω; Για το τσιμπούρ δεν με πολυνοιάζ κι του βρισιμού είνι βίτσιου αλλά βρε, δενιντρέπεσαι να λες δεν τρως κρεας; Ήμαρτον Παναίαμ. Ρεντίκολα πράματα ειν αυτά ουρε χαμεν!
      Κι τι θα φας Πασχαλιάτκα μι λες; Ασε ξερου, βλίτα κουκουρετσ.
      Ιλαβ γιου σο ματσ μουτσ αλλά νηστίσιμα.

      Διαγραφή
    4. Kαι τώρα γαμωτρολ πάμε στο σοβαρότερο μέρος της ανάρτησης...
      αυτή τη στιγμή εκατοντάδες μωρά αρνάκια είναι στοιβαγμένα σε πλοία μεταφερόμενα από το ένα μέρος στο άλλο για να σφαχτούν από κάποια κάποια ανθρώπινα χέρια; Ποτάμι το αίμα Coula. Και φωνάζουν τα αρνάκια: μανούλα, μανούλα, που είσαι μανούλα; Ο Μίτρας δεν είναι «χάνιμπαλ». Πήρα από τον Αβατάρα φαίνεται.

      Μέχρι και στα μπλογκ πλάκωσαν βρε Κούλα. Μενού-Στατιστικά - πατάς αριθμό αναγνωστών και μπλοκάρισμα. Δεν έχουν τι να γράψουν....και άρχισαν τα τρολαρίσματα.

      Διαγραφή
    5. Ναι σουστά! Δεν ξερ αυτή τι να καν, θα τσ πείς ισυ.
      Προυτ απ όλα δεν είμι αυτό πλες του γαμουτρόλ κι ιφτα που έγραψις κοπυ παστε δε χρειαζούτανε ταχα διαβάσ.
      Δεύτερου θα ίπρεπε να ιντρέπεσαι να λες ετσ για τ αρνιά ούταν καθι μέρα πιθαίνουν τοσ ανθρούποι κι πιδιά απ την πείνα κι να παρουμοιάζ στ ανθρώπους μι τα ζα. Αλλά ετσ είστ ισεις που τρώτι χόρτα, σαν τσιαχουβάδες στη μεσ του δρομ. Δεν κατλαβαίντε ντιπ.
      Μι σύγχσες μισημιριάτικου αλλα δε σ κρατάου κακία. Σήμερις δεν εχ ιλαβ γιου ματσ μουτσ.
      Παρ ινα κουμματάκ γιατί η Μορφούλα είνι ρόκ!!

      https://www.youtube.com/watch?v=1-6cOm6lL2M

      Διαγραφή
    6. @Μιτρας
      Πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
      Ναι παραπαιδεία όλη δική μου που γ@μ@ει καθώς ετοιμάζει αυριανους παν-επιστήμονες.
      Ασε τη Μορφούλα να εκφράζεται. Τρολ ξετρολ δε βαριέσαι όλοι ανώνυμοι είμαστε και εν δυνάμει τρολ.
      Οσο για τα ζωάκια και τους φονους...δε με συγκινουν.
      Εχω ομαδα αιματος 0+ ειμαι κρεατοφάγος για να επιβιώσω ακολουθώ κατά γράμμα τους κανονες της διατροφικής αλυσίδας και δε κανω υπερβολές.
      Σεβομαι τους βίγκανς και ολες τις παρατρεχάμενες αντιλήψεις αλλά να ξέρετε πως τρώτε το φαγητό του φαγητού μου...και καποτε θα βρεθουμε απεναντι! χαχαχα

      φιλια πολλα

      Διαγραφή
    7. @Μορφούλα
      ηρέμησε μανα μου λιγάκι. Ολοι θα βρουμε αυτο που ψάχνουμε καποτε.
      Φιλια

      Διαγραφή
    8. Να πεταχτω σαν την τσουτσου, αλλα τι κομματαρα εβαλε η Morfoula; :P

      Διαγραφή
    9. Σαν τσουτσού...μόλις το άκουσα κι εγώ.
      Καλουλη!
      :))

      Διαγραφή
    10. Κούλα μ σι φχαριστώ για την υπουστήρξη! Ηρεμ ειμι φιλινάδα ου άλλους δεν ειν.

      Μανούλη μ σι φχαριστώ κι σένα!Ισυ βλέπου απ του σκουφί ακους ρένγκες

      Διαγραφή
    11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    12. Δυστυχώς κούλα δεν δεχτώ τις συμβουλές σου περί τρολ όπως κατάλαβες.
      Κούλα... Η ομάδα αίματος είναι αστείο; γιατί εγώ γέλασα. Ότι τρώμε το φαγητό του φαγητού σου είναι και αυτό αστείο; γιατί πάλι γέλασα. Με σοφιστείες Κούλα δεν γλιτώνετε τόσο εύκολα.
      Το λες σοβαρά κούλα ότι δεν σε συγκινεί; Εδώ τα χαλάμε άσχημα. Όχι τίποτα άλλο εδώ πολλοί βίγκαν γίνονται για λόγους υγείας βίγκαν όχι ότι τους νοιάζει για τα ζώα αλλά σε είχα για άτομο με ενσυναίσθηση. Θα σε παραδεχόμουν αν έλεγες ότι δεν είσαι τόσο δυνατή ως προς το διατροφικό κομμάτι και τρως κρέας. Δεν έχεις δει κούλα βιντεάκια από σφαγεία, δεν έχεις δει, καλύτερα να μην δεις. Δεν είναι παρατρεχάμενες αντιλήψεις είναι ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ. Δεν μπαίνω ούτε στην πιο απλοϊκή επιχειρηματολογία όπως βλέπεις άσχετα αν μπορώ να γράψω δεκάδες σελίδες επί του θέματος πρώτον γιατί δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου από την αρχή δεύτερον δεν έχω το κουράγιο να το κάνω, τρίτον δεν με ενδιαφέρει να αλλάξω κανέναν, ποτέ δεν το έκανα ούτε και θα το κάνω τώρα. Αλλά μια που το ανέφερες ΔΕΝ υπάρχουν «κανόνες» διατροφικής αλυσίδας.

      Νόμιζα ότι ήσουν κατά της παραπαιδείας, sorry, να την χαίρεσαι...εκεί που μας συμφέρει...κοιτάμε το αποτέλεσμα...

      Άναψε η ατμόσφαιρα

      Διαγραφή
    13. Αγαπημένε μου,
      μη μου θυμώνεις! Μπορει να τρωω κρεας και να μην ειμαι βιγκαν ή ο,τι αλλο αλλά δεν κάνω κατάχρηση και στεναχωριεμαι οντως για τις σφαγες των ζωων κλπ

      Ας ελπισουμε οτι δε θα καουμε στη κολαση!
      Σχετικα με την παραπαιδεία...δε θα με χαρακτήριζα ως τετοια καθως στοχος ειναι να βοηθαω τα παιδια να αποκτησουν παιδεια με την ευρυτερη εννοια!
      Παραπαιδεια προς το παρον θα βρουμε στο δημοσιο σχολείο αλλά και αυτό χωρις τσουβάλιασμα!

      καλη σου μερα

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η καλή μου η μπλογκού! Καλό Πάσχα χρυσό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα χρυσέ μου. Να περασεις ωραια και ξεκουραστα!

      Διαγραφή
  6. εγώ σταμάτησα το γυμναστήριο πρέπει όμως να σταματήσω και το φαγί...αυτό για τις πανελλήνιες το θέμα πιστεύω θα με ενδιαφέρει ξανά οταν και αμα αποκτίσω παιδί...πιστεύω το καλυτερο σύστημα ήταν αυτό που είχαμε στο Πολυκλαδικό αλλά ποια ειμαι εγώ που μιλάω, η σχολή που ήθελα να περάσω ήταν και παραμένει σχολή με λίγα μόρια. Κουράγιο μικρή μου κουράγιο. Για τον Ερωτα όσο τον περιμένεις δεν θα έρθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μικρή δεν ισχύει!! Καθώς δεν ειμαι εγω αυτη που δινω πανελληνιες αλλα οι μαθητές μου!
      Τον Ερωτα δε τον περιμένω γιατι απλα δεν προκειται να ερθει

      Γραψου παλι στο γυμναστηριο γιατι εχει πλακα

      φιλια

      Διαγραφή

Πες μια cουλαμάρα κι εσύ....Μπορείς!!!