Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

Επιθέσεις κι εναποθέσεις

Coυλοί μου αναγνώστες,

Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά και καλά με υγεία και ευτυχία στη ζωή σας και αγάπη στις καρδιές σας. Ελπίζω να περάσατε όμορφα αυτές τις κατανυκτικές ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδος και τις κανιβαλικές μέρες της επόμενης εβδομάδας που αισίως ακόμη διανύουμε. Ελπίζω να φάγατε τα αρνάκια και τα αυγάκια και τα τυράκια και τα κοκορετσάκια και τις σαλατούλες και τα τζατζικάκια και τα τσουρεκάκια με τη μερεντούλα και τα παγωτάκια και τα γλυκάκια και όλα τα καλά του θεούλη.
Μια από τα ίδια κι εδώ. Βάλαμε τις διατροφές και τις γυμναστικές στην άκρη κι επιδοθήκαμε στην γυμναστική όλων των οδόντων της στοματικής μας κοιλότητας και των μυών εκεί.

Και αφού το αρνί κάπως τελειώνει και το κοκορέτσι έφυγε την πρώτη κιολας μέρας, ψάχνουμε να βρούμε τους χαμένους μας ρυθμούς εργασίας και καθημερινότητας αλλά μια φούσκωση μας κρατά πίσω που δεν τη γιατρεύει ούτε η σόδα ούτε τίποτα. Ευτυχώς φτάνεις στο σημείο να σιχαίνεσαι οτιδήποτε βρώσιμο και κάπως ετσι το γυρνάς στις σαλατούλες. Μου λείψανε τα όσπρια να καταλάβετε και τα βραστά τα χόρτα με το λεμονάκι. Έτσι, σήμερα ξεκίνησα και πάλι τη γυμναστική μου, τη διατροφή μου και την αυτοπειθαρχική μου κατάσταση.

Είναι γεγονός πως διαβάσαμε πολλά αδιάβαστα βιβλία τις μέρες που πέρασαν, πως παίξαμε πολύ με τα ανίψια, πως δεν βγήκαμε και πολύ έξω γιατί που να πας να αργοσέρνεσαι μετά το φαγητό; Αραξε ξάπλωσε και πάρε βαθιές ανάσες και πού ξέρεις μπορεί και να γεννήσεις κανένα αρνί ή κανένα κοκορετσάκι. Πάντως στην Ανάσταση φέτος δε κάθισα ως το τέλος με αποτέλεσμα να με φωναζουν στο σπίτι για 3 μερόνυχτα άθεη και να μου λένε πως έχασα το δρόμο μου και παραπαίω και γι' αυτο δε σταυρώνω γκόμενο γιατί δεν έχω τη θεία χάρη του θεού.

Το γεγονός πως έχω σιχαθεί τους δήθεν, τους ψεύτες, τους ανισόρροπους, τους αμόρφωτους, τους πτυχιούχους αμόρφωτους και τον κάθε γλίτσα που έχει στο μυαλό του μόνο το σεξ και τίποτα άλλο, δε περνάει καν από τα μυαλά των δικών μου. Το γεγονός πως η μοναχικότητα μου ταιριάζει δε θα το αποδεχτεί ποτέ η μανούλα μου. Αφού δε με θέλει ο ένας και μοναδικός, δεν θελω κανέναν άλλο. Αλλά δε τα λέω αυτά γιατί θα με λένε άθεη, ανώριμη, χαζή και αλλοπαρμένη.

Προσφάτως κάποιοι με είπαν χαζή και ματαιόδοξη. Και κάποιοι άλλοι με είπαν εγωίστρια και ψώνιο. Κάποιοι με είπαν αχάριστη και ισχυρογνώμων. Πραγματικά δεν ήξερα πού σκατά κρύβω καλά, τόσα αρνητικά στοιχεία στην ύπαρξή μου. Δε βοηθησε η αυτοκριτική που έκανα με τον ψυχοθεραπευτή μου και θα πρέπει να ξαναπάω ή και να αλλάξω γιατρό. Αλλά πριν το κάνω αυτό, θελω να βεβαιωθώ πως οι χαρακτηρισμοί που μου αποδόθηκαν προέρχονται από ανθρώπους λογικούς και συνετούς και ευφυεις. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ. Εδώ κυριολεκτικά γελάμε. Γιατί δε μπορεί να ζητάς από μια χαζή και ματαιόδξη, από μια εγωίστρια και από ένα ψώνιο, από μια αχάριστη και μια ισυρογνώμων, να βγεις ραντεβού!!! Η τύπισσα σε γείωσε και απέκτησε ολα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, που μεταξύ μας για τους ανθρώπους που τα είπαν εύχομαι να ήμουν ακριβώς ό,τι είπαν για να μην με ξαναενοχλήσουν ποτέ. 

Φοβάμαι πως αρχίζω να μοιάζω σε εκείνον τον ενα που τον ηθελα και δε με κράτησε. Αρχίζω να φοβάμαι τους ανθρώπους. Να οπισθοχωρώ. Εγώ που μόνο με χαμόγελο μπορούσα μεχρι χτες να αντιμετωπίσω τα πάντα. Γυρνάω τη πλάτη μου σε όλους και αφήνομαι στον δικό μου μοναχικό μα υπεροχο κόσμο των βιβλίων μου. Και μη μου μιλάτε γιατί φοράω και ακουστικά με δυνατή μουσική και δε σας ακούω. Μερικές φορές η βουτιά μεσα στον εαυτό μας είναι λυτρωτική κι ας φαίνεται να μοιάζει με χαζομάρα, ματαιοδοξία, εγωισμό, ψώνισμα, αχαριστία και ισχυρογνωμοσύνη.

Ένας πραγματικά ευφυής άνθρωπος το ξέρει ότι τίποτα δεν είναι αυτό που φαίνεται, οτι πρέπει να μπεις μέσα για να δεις και όχι να κρίνεις από την εξώπορτα ένα σπίτι. Κι αυτός ο πραγματικά ευφυής
άνθρωπος δειλιάζει να μου χτυπήσει τη πόρτα παρόλο που ξέρει πως τον περιμένει μια πολυθρόνα δίπλα στη δική μου, πλάι στη μεγάλη μου βιβλιοθήκη. 

Σε άλλα νέα: Τίποτα. Ησυχία, τάξη και ασφάλεια.

Να είστε όλοι καλά και να χαμογελάτε.


10 σχόλια:

  1. Λοιπον,καλημας φιλη..[Χρονια πολλα κιολα και ΧΑ και του χρονου με υγεια κλπ κλπ]
    Σχετικα με την βουτια στην εωτερικοτητα να ...Διαφωνηω καθετα..!!
    Το συμπερασμα που εβγαλα απο τετοιες βουτιες,που εκανα σε περιοδους..Διαφορων ηλικιων...Με οδηγουν σημερα στο να σου ειπω...
    Οτι η τεχνικη μοναξια...
    Βαζει ενα ειδος ΦΙΛΤΡΟ στη λογικη συνεπεια και συνεχεια..Ωστε τελικα να νομιζεις οτι ειναι ΕΤΣΙ τα πραγματα κι οχι ΑΛΛΟΙΩΣ..
    Ενω η επαφη με κοσμο..Βαζει ΑΛΛΟ φιλτρο..Που σε οδηγει ΣΕ ΑΛΛΑ συμπερασματα...
    [Με συγχωρεις κι ολα που παρεμβαινω,αλλα προσπαθω να μεταφερω πειρα..Οχι να κανω τον πολυπολυξερο...]

    ....Οποτε..
    Εξαρταται απο τις,ΤΕΛΙΚΕΣ αποφασεις που θα παρεις για τη ζωη σου..Σε ποια κατασταση θα επιλεξεις να λαβεις τις ΕΥΖΩΙΚΕΣ της...
    Εφ οσον δηλαδη αποφασισεις[που το ευχομαι] να ζεις μεσα σε κοσμο..Ως μερος αναποσπαστο να διαπνεομενο απ αυτον...
    Ε..
    ΔΕΝ μπορεις να λαβεις οποιαδηποτε αποφαση μεσα απο αυτο-βουτηγμα..Αλλα μονο σε συναφεια με αλλους...
    Αυτο-απο-μονωση θα κανεις..μονο οταν θελεις να ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ απο του αλλους..Και μονο μεχρι να τους αποζητησεις...
    Λεω τωρα εγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε νιωθω απολυτα ! μετα το σχολιο το αποπανω το εξτρα λαρτζ το δικο μου 3 λεξουλες
    αλλα σε νιωθω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σιγά μην αρχίζεις να φοβάσαι τους ανθρώπους...μάλλον τους κάφρους φοβάσαι-σιχαίνεσαι, όπως όλοι μας!
    Κατά τα άλλα προπονήθηκα σκληρά για να μπορώ να φάω μέχρι σκασμού το Πάσχα, αλλά πάλι απέτυχα να σπάσω το ρεκόρ μου...χαχα!
    Χρόνια πολλά και καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αφού δε με θέλει ο ένας και μοναδικός, δεν θελω κανέναν άλλο. - Μη το κανεις αυτο στον εαυτο σου θα χασεις και αλλα πολυτιμα χρονια. Το ξερει οτι τον θελεις του το ειπες ; πια η αντιδραση του; Κανεις θεο καποιον που δεν το εχεις ζησει 24/7 για καποιο διαστημα. Βγες γνωρισε κοσμο περνα καλα και μην εισαι με την σκεψη αυτος θα μπορουσε να μου κανει και ο αλλος οχι. Ωραια και τα βιβλια αλλα μη μου εισαι γεροντοκορη! Για σενα το φτιαχνεις το κορμι στο γυμναστηριο αλλα να το δει και κανεις αλλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άλλαξε πτώση στο "ισχυρογνώμων" ή άλλαξε επάγγελμα. Κρίμα τα παιδάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλός τιν γκράμαρ ναζοί
      Ώτυ θαιλο θα γραφο
      Μυ μου φαιρισ τω πεδυ σου

      Χαλαρώστε μωρέ λίγο με τη κακία στο στόμα είστε.
      Πάρε την αιτιατικη σου και ηρέμησε κορίτσι υσχιρωγνομωνα χαχα

      Αντε φιλιά κ σε σένα

      Διαγραφή

Πες μια cουλαμάρα κι εσύ....Μπορείς!!!