Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Έγχρωμο τρίπλεξ καρδιάς

Χαίρετε cουλοί μου αναγνώστες και καλό μήνα.

Έχουμε λίγο καιρό να τα πούμε, αλλά είμαι σίγουρη πως είστε καλά και περνάτε υπέροχα ακριβώς γιατί δεν είστε χαζοί σαν εμένα. Προβληματίστηκα πολύ πάλι αυτές τις μέρες, σε συνάρτηση με πλασματικά προβλήματα υγείας που γεννά το μυαλό και δεν ισχύουν στη πραγματικότητα.

Πέρασε ο Γενάρης κι ήταν όμορφος. Με τα κρύα του, με τα χιόνια του, με τις φωτογραφίες με χιόνια και της κουλής μαρίας, με τα κλειστά σχολεία, τα κλειστά καλοριφέρ και τους κλειστούς δρόμους. Περάσαμε υπέροχες στιγμές μακριά ο ένας από τον άλλο.Δεν βγήκε ούτε μια ανακοίνωση που να μας λέει να αγκαλιαστούμε για να ζεσταθούμε.

Και λιγο πριν φανεί ο Φλεβάρης ο κουτσοφλέβαρος, ήρθα κι έπεσα, αγαπητοί μου φίλοι. Όχι, ψυχολογικά. Ουτε σε ατύχημα. Ξύπνησα ένα πρωί, πήγα προς νερού μου, έπλυνα τα δοντια μου, κοιτάχτηκα στο καθρέφτη και με ειδα λίγο κίτρινη....βγήκα από το μπάνιο, ξάπλωσα στη μπερζέρα της μάνας, τη περιποιημένη με το μπεζ κουβερλί που κανει μια αντίθεση με τη κουρτίνα του σαλονιού, κι άρχισα να βλέπω μια μαύρη κουρτίνα να απλώνεται στα δικά μου μάτια. Φώναξα λίγο "μαμα μαμά έλα λίγο που δε νιώθω καλά",  είπα και ένα  ¨"φεύγω"....δεν ξερω γιατι το είπα αυτό και λιποθύμησα. Έχασα τις αισθήσεις μου εντελώς. Απώλεια συνείδησης...το είπανε...

Όταν συνήλθα ήταν πάνω μου τρομαγμένοι εντελώς οι ηλικιωμένοι θείοι μου που μένουν διπλα και τους φώναξε η μανα μου πάνω στο πανικό της,  ενώ τους άκουσα να ψιθυριζουν: "Δε πέθανε, συνέρχεται....." " Μα είναι κατακίτρινη....αλλά να ...συνέρχεται..."

Μου πήραν την πιεση, είχε πέσει λίγο κι αυτή, μου πήραν το σάκχαρο ήταν εντάξει, πήρα το χρόνο μου, συνήλθα αρκετά, σηκώθηκα, πλυθηκα, φρσκαρίστηκα και ξανάπεσα για ύπνο για αμέτρητες ώρες. Εκεί θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί πως έχω πεθάνει.  Μολις χόρτασα ύπνο άρχισα να συνειδητοποιώ πως κάτι δε πάει καλά  με την υγεία μου. Από κάπου μπάζει.  Κι άρχισα να κάνω έναν κύκλο εξετάσεων αναζητώντας την αιτία της πτώσης μου, με έμφαση στην καρδιά.

Οι αιματολογικές-βιοχημικές-ορολογικές-ορμονολογικές έδειξαν έναν υγιέστατο άνθρωπο, γυναίκα με ολες τις τιμές φυσιολογικές πλην λίγων τριγλυκεριδίων που ύψωσαν σημαία, όχι ψηλά, αλλά κάπου μεσίστια. Πέρασα και κάποια ίωση που δεν φαίνεται πως το κατάλαβα εγω, αλλά το κατάλαβε το μηχάνημα ανάλυσης του αίματος μου. Κάποια γαστρεντερίτιδα, κάτι τέτοιο. Και γενικά όλα καλά από τις εξετάσεις αίματος...

Στον καρδιολόγο τα πράγματα δεν ήταν τόσο καλά όσο περίμενα. Για να μην σας ανησυχήσω να σας πω πως όλες οι εξετάσεις που έκανα έδειξαν μια φυσιολογική καρδιά που χτυπάει γερά και που δεν έχει προβλήματα. Το οξυγόνο στο αίμα φουλ. Η πίεση λίγο υψηλή αλλά φοβάμαι κι εύκολα εγώ κι αυτό πάντα αποτυπώνεται στο πιεσόμετρο και το καρδιογράφημα τέλειο. Κι ο υπέρηχος επίσης δεν έδειξε τίποτα ανησυχητικό.

Το άβολο της όλης υπόθεσης ήταν που με είχαν από τη μέση και πάνω γυμνή και με περιέφεραν από το ένα δωμάτιο στο άλλο για να κάνουν τις εξετάσεις. Και να μπαινοβγαίνουν νοσοκόμες, γιατροί, ασθενείς που ξεχάστηκαν και άνοιξαν λάθος πόρτα. Ένα δράμα έζησα. Και το πρωινό εκείνης της μέρας έκλεισε με την τοποθέτηση του holter ρυθμού. Όσοι είστε καμια τριακοσαριά χρονών με καταλαβαίνετε. Εσεις κι εγώ τα κάνουμε αυτά. Εσείς κι εγώ που έχω ακόμη χρόνια για να δω το 4 μπροστά στον αριθμό της ηλικίας μου, αλλά έτσι είναι η ζωή σκληρή για μας τους καρδιοπαθείς....

Τοποθετήθηκαν λοιπόν τα καλώδια, μπήκαν οι μπαταρίες στο μηχάνημα κι έλαβα οδηγιες από τον γιατρό να κάνω ό,τι κάνω και καθημερινά. Περπάτημα, ψωνια, δουλειές στο σπίτι, δουλειά στο φροντιστήριο, άσκηση στο σπίτι κλπ. Και ξεκινάει ο ΡΟΜΠΟΚΟΠ και βγαίνει στους δρόμους. Και να μη φορώ και ένα ζιβάγκο, κάτι τελοσπάντων. Ένιωσα πάρα πολύ άσχημα, αλλά τελικά γρήγορα το συνηθισα και εκτός από ένα ματζαφλάρι που φαινόταν να εξέχει ελαφριά στο ενδιάμεσο του στήθους όλα τα άλλα τα έκρυβε το καλά, μεχρι πάνω, κουμπωμένο μπουφάν μου.

Και να ρωτάνε τα παιδιά στο μάθημα. Και να αλλάζω θέμα εγώ μέχρι που οι πιο τολμηροί ήρθαν και είδαν τα πάνω πάνω καλώδια. Νταξ δε θα ξεγυμνωμόμουν και στα παιδιά, αλλά νομίζω το διασκεδάσαμε αρκετά χωρίς να το ξορκίσουμε εντελώς γιατί λίγα δάκρυα τη νύχτα μόνη στο μαξιλάρι μου τα έριξα, με σκέψεις τύπου:  ποια είμαι; που πάω; που βαδίζω; δε με αγαπάει κανείς; θα πεθάνω μόνη; Και μετά με πήρε ο ύπνος.

Τελικά είμαι καλά. Η αιτία της πτώσης δεν ήταν από την καρδιά μου. Ούτε από κάποιο συγκεκριμένο παράγοντα που να τον έδειξαν οι εξετάσεις. Κάποιοι είπαν πως έπαθα υπερκόπωση κι έτσι εξηγείται ο πολύς ύπνος που έριξα στην συνέχεια. Κάποιοι άλλοι είπαν πως φταίει η δίαιτα γιατί έχω χάσει αρκετό βάρος και έπαθε σοκ ο οργανισμός. Κάποιοι άλλοι τα έριξαν στη διαιτολόγο που με έχει πεθάνει στη βρώμη και στο βραστό κοτόπουλο. Κάποιοι είπαν πως φταίει που εχω καθιστική ζωή παρόλο που περπατάω σχεδον 2 ωρες καθημερινά. Κάποιοι είπαν πως φταίει που περπατάω σχεδόν 2 ώρες καθημερινά. Κλασικά φταίει το τσιγάρο...το οποίο το έκοψα το ρημάδι...πάλι...για άλλη μια φορά...

Και μόνο εγώ ξέρω πως όσα παθαίνω είναι θέματα καρδιάς που όμως δε θα φανούν σε ένα έγχρωμο τρίπλεξ.

"Αναζητώντας τα καλύτερα, χάνουμε τα αληθινά"

Περαστικά μας


16 σχόλια:

  1. Θα σου πω εγώ τι έχεις. Κλασική περίπτωση βλάβης! Νταξ' σοβαρά τώρα κατάλαβα αμέσως τι έχεις. Μάτιασμα! Σε ματιάσανε παιδάκι μου, απορώ πως δεν το σκέφτηκε κάνεις σας να σε ξεματιάσουν φτου φτου φτου. Την επόμενη φορά θα ξέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το ειχα σκεφτεί....δεν εχεις ιδεα ποσα χρηματα θα γλίτωνα!!!
      Φτου να παρει!

      Διαγραφή
  2. νταξ ποσα ν αντεξει κι αυτη η καρδουλα
    ( σε καλοπιανω μηπως και ερθεις να σχολιασεις σε φλεγοντα θεματα
    χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικα ρε Κουλα και σιδερενια (κυριολεκτικα)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικα βρε κοριτσι! Υπουλο πραγμα αυτη η καρδια... Ή εμεις δε την ακουμε..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δική μου μια χαρά δουλεύει και χτυπάει κι ερωτεύεται. Επιτελεί όλες τις λειτουργίες της.

      Διαγραφή
  5. Να ακους το σωμα σου Coula μου, κατι θελει να
    σου πει...περαστικουλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μην μπλεκεις με τους δαιμονους με τις ασπρες μπλουζες..!!!
    Στο τελος..Κατι θα σου βρουνε..!!!
    Ακου και τη δικη μου αποψη...
    ΤΡΑΓΟΥΔΑ.....!!!!
    Κανε διαιτα..Αλλα μια φορα την εβδομαδα..Τρωε ελευθερα...!!
    Καπνιζε,ηλεκτρονικο...!!
    Δουλευε σαν..Ανθρωπος...!!
    Και..ΤΡΑΓΟΥΔΑ..!!!
    Οσο πιο παραφωνα,τοσο καλυτερα..!!
    Τραγουδα ΔΥΝΑΤΑ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. !!! Περαστικά βρε κούλα!
    Ίσως η τελευταία φράση να τα λέει όλα! Να είναι καρδιολογικό το θέμα αλλά όχι με την έννοια δυσλειτουργίας του μυ.

    Περαστικά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα τελεια ειναι και ο μυς λειτουργει κανονικοτα και μεταφορικα και κυριολεκτικα.

      Η τελοσπαντων την παλευει ακομη.

      Δεν υπαρχει λογος για περαστικά. Δεν μου βρηκαν κατι

      Διαγραφή
  8. Αρον αρον να σε αρρωστησουν Κούλα μου αφου δεν έχεις τιποτα καλε; παντως για καλό και για κακό προσεχε την Κούλα ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι παιδι μου! Αφου ειμαι μια χαρά...Α στο καλο μας πια!!

      φιλιαααα

      Διαγραφή

Πες μια cουλαμάρα κι εσύ....Μπορείς!!!