Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Αγαπούλα μου, μη...

Καλησπέρα couλοί μου αναγνωστες,

άλλη μια ανάρτηση ειναι έτοιμη να γραφτει και να διαβαστεί.

Είμαι τυχερή που ζω. Είμαι τυχερή που δεν ακούσατε στις ειδήσεις "φιλόλογος μαχαιρώθηκε εν ωρα εργασίας σε επαρχιακή πόλη και αναζητούνται οι δράστες. "

Αγαπώ τους ανθρώπους. Τους εμπιστεύομαι. Δεν είμαι καχύποπτη και είμαι πολύ θετικός άνθρωπος. Πιστευω πως δεν υπάρχουν κακοί άνθρωποι αλλά καλοί που τους έκανε κακούς η δυσκολία της ζωης.

Ένα βράδυ κατά τις 9 μπαινει στο φροντιστήριο ένας 18χρονος αθίγγανος. Εισέρχεται στην αίθουσα που είχαμε μάθημα με τα παιδιά και με πλησιάζει. Σηκώνομαι αγέρωχη και τον πλησιάζω κι εγώ χωρίς να φοβηθώ καθόλου, οδηγώντας τον προς τα έξω ευγενικά. Είμαι μαθημένη να περνούν άνθρωποι με ανάγκες ζητώντας βοήθεια γιατί το φροντιστήριο είναι σε καλό πέρασμα.

 Με ρωτάει αν είναι σχολείο εδώ και του απαντάω πως οχι, δεν είναι σχολείο αλλά φροντιστήριο. Χρησιμοποιώ  ασυναίσθητα την προσφώνηση "αγαπούλα μου". Η αναπνοή του μυρίζει κρασί. Είναι πολύ μικρός για να πίνει κρασί. Δε θελω τα παιδιά να πίνουν κρασί. Δεν πρέπει τα παιδιά να πίνουν κρασί.

Βγαίνει απο την αίθουσα και υποχωρεί και προς την έξοδο, ενώ τα παιδιά μέσα στην αίθουσα έχουν φοβηθεί πάρα πολύ κι εγώ τα καθησυχάζω κάνοντας νοήματα  με χαμόγελο. Τελικά έξω από το φροντιστήριο είναι παρκαρισμένο ένα αυτοκίνητο με άλλους 3 αθίγγανους μέσα και ο 18χρονος τους φωνάζει πως δεν είναι εδώ αυτό που έψαχναν. Κάνει μεταβολή να φύγει για να μπει κι αυτός στο αυτοκίνητο.

Τότε είναι που παρατηρώ το μαχαίρι που κρατάει στο χέρι του και το βάζει στη τσέπη....


12 σχόλια:

  1. Προφανώς έψαχναν για χόρτα. :p
    Καλού κακού βάλτε και κάνα μάθημα αυτοάμυνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αριθμο αυτοκινητου και τηλεφωνο κατευθειαν εκει που πρεπει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να σε δω να βγαινεις μαχαιρωμενη λαηβ στη τατιανα και τι αλλο!
    φυσικα ν απαιτησεις τη καμερα της μενεγακη και της γερμανου να σε δειχνει υπερλαμπρη, οχι οτι δεν εισαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Μαχαιρωμένη παίζει να με δεις οχι τατιάνα αλλά στη κηδεια μου χαχα

      Διαγραφή
  4. Μού κόπηκε η ανάσα στο τέλος της ανάρτησης - και, φαντάζομαι, θα μου κόβονταν τα πόδια, αν ήμουν στη θέση σου...
    Λες η αντιμετώπισή σου, η χωρίς φόβο και με καλοσύνη, να τον απέτρεψε να δώσει μια μαχαιριά; Να κάνει μια ληστεία; Ισως - ίσως δεν περίμενε τέτοια στάση, δεν ήταν μαθημένος να του μιλούν ανθρωπινά και βραχυκύκλωσε. Λίγο αν διστάσεις, μερικές φορές, η "στιγμή" και η ορμή της χάνονται. Αν πράγματι τον γλύκανε ο τρόπος που του απευθύνθηκες, πόση κακομεταχείριση θα έχει υποστεί ο νεαρός, για να γίνει θηρίο... Κάτι μέσα σου κλαίει, όταν το σκέφτεσαι με αυτόν τον τρόπο. (Πάντως, θεωρώ ότι η συμπεριφορά που ενδείκνυται σε άνθρωπο πιωμένο που θα μπορούσε να γίνει επικίνδυνος, είναι ακριβώς η ατρόμητη ηρεμία και η ευγένεια που έδειξες.)
    Τέλος καλό, όλα καλά. Φιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να το ηθελε απλά για δικη του προστασία και όχι για απειλη.
      Τι να πω

      Διαγραφή
  5. πολύ καλό πολύ δυνατό..δυστυχώς πραγματικό.
    Μείνε όπως είσαι και αντιμετώπισες τους όλους ως ίσους...
    έχεις να μου διδάξεις πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το έζησες κι αυτό Κούλα μου...για να το θυμασαι...κατι τετοιες περιπτωσεις μονο η ψυχραιμία ενδεικνύεται..φιλακιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε ξερω αν θα τη κρατουσα τη ψυχραιμια μου, βεβαια, αν ειχα δει το μαχαιρακι νωριτερα!
      Ο θεος με φυλαξε!

      Διαγραφή

Πες μια cουλαμάρα κι εσύ....Μπορείς!!!