Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Αμερικλάνος και Afrikanos

ANAZHTOYNTAI    KAI     KATAZHTOYNTAI    

OI    BLOGGERS

 Aμερικλάνος     


  
και
 
Afrikanos


ΤΟΥΣ ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑ
        

ΔΙΔΕΤΑΙ ΑΜΟΙΒΗ


YΓ Που στο καλό είστε παίδες;;;;


 Καλώ και τους δυο σας στο  

Δέκα πλην Ένα... Reloaded

μια νεα σειρά συνεντεύξεων των bloggers που μας λείψανε, που εξαφανίστηκαν, που μετάνιωσαν την ώρα και τη στιγμή που έφτιαξαν ιστολόγιο. Δε πρέπει να αφήσουμε το blogging έρμαιο στην κάθε τούρτα και στο κάθε σαπούνι, στο κάθε κερί και στο κάθε φαγάκι. Πρέπει να αντιδράσουμε. Και για να αντιδράσουμε πρέπει να δούμε για ποιους λόγους απομακρύνθηκαν σπουδαίοι bloggers. Δίνω την σκυτάλη στον Αμερικλάνο και στον Afrikano. Ψάξτε τους, ειδοποιήστε τους, ξεσηκώστε τους να επιστρέψουν πίσω και να μας πουν και γιατί έφυγαν. Σας θέλω όλους πίσω τώρα. Οι ιδέες δεν στερεύουν, τα μυαλά δε σταματάνε να δουλεύουν.

Προς ενημέρωση: Το Δέκα πλην Ένα Reloaded είναι μια μίνι συνέντευξη. Επιλέγονται (από μένα προς το παρόν) bloggers που παρουσιάζουν ενδιαφέρον και που τους διαβάζουμε και τους αγαπάμε. Τους θέτω 9 ερωτήσεις και στη συνέχεια τους δίνω την ευκαιρία να μου θέσουν κι εμένα μία. (Αρα 10 ερωτήσεις πλην 1 ίσον 9)  Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά σε κάποιες συνεντεύξεις που έγιναν τα περασμένα χρόνια στο 
για να πάρετε μια ιδέα όσοι είστε νέοι και δε ξέρετε τί τρέλα κουβαλάμε εδώ πέρα. Κι αν θέλω να κάνω και μια αλλαγή, αυτή θα είναι να προτείνετε κι εσείς ποιον θέλετε να συνεντευξιάσω ή να ζητήσετε να το κάνω σε σας. Κι εσείς που ήδη έχετε μιλήσει μαζί μου, μη νομίζετε πως τη γλιτώσατε, γιατί έχουν περάσει χρόνια από τότε που σας ρωτούσα και απαντούσατε ενώ τώρα και οι ερωτήσεις μου θα είναι διαφορετικές και οι απαντήσεις σας  διαφορετικές, ακόμη κι αν οι ερωτήσεις έμεναν ίδιες. 

Περιμένω εναγωνίως να βρεθούν και να εμφανιστούν ο Αμερικλάνος και ο Afrikanos για να πούμε και τα υπόλοιπα.

14 σχόλια:

  1. ήρθα και απο εδώ για να σου παραδώσω αυτοπροσώπως
    το βραβείο για πιο γρήγορο comment που έγινε στο Blog μας!!
    Ψηφίζω και εγώ επιστροφή του Αμερικλάνου και του Αφρικάνου
    στην Blogoσφαιρα.

    Βασικά θα ήθελα μια παγκόσμια αναγέννηση των Blog και την
    επιστροφή των ιστορικών Bloggers κυρίως για να μη νιώθω
    άσχημα που γράφω ακόμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρα βραβείο? είμαι πολύ συγκινημένη. Έχω χροοοοονια να πάρω

      Διαγραφή
    2. ναι αλλά TLDR πόσα blog έχεις πχια!!

      Διαγραφή
    3. Ενα ενεργό. Αυτο. Τα αλλα αφορούν μια περασμενη εποχη που αγαπησα πολυ.

      πχια αμαν

      Διαγραφή
  2. στο τελευταίο λινκ δεν μου επιτρέπει την είσοδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικοί σου θα ναι..Κούλα μου όλοι ξαναγυρίζουν στον τόπο του εγκλήματος χι..χι..άσχετο.. αλλά αυτό μου ήρθε στο νου..
    και τωρα για το μπλοκ... εγω και αυτό να μεινουμε...θα ειμαι η τελευταία να φιλάω Θερμοπύλες..χα..χα.. φιλακιαααα
    υ.γ. παω και στις προηγουμενες που εχασα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδάκι μου!!! Οι δυο μας θα μεινουμε εδω.
      Δε ξερω αν θα φυλαμε Θερμοπυλες, αλλά κι εγω σκοπευω να μεινω και να γραφω!
      τις κουλαμαρες μου βεβαιως βεβαιως

      Διαγραφή
  4. μπορει απλα να μη γουσταρουν να γραψουν πια
    αστους ησυχους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστους ησυχους λεει!!!! χαχαχαχαχαχα
      Μα δε τους πειραξα καλέ!
      Δε δυναμαι να παω εξω απο τα σπιτια τους και να τους κορναρω...να κατεβουν.
      Ο ενας ειναι στο Αμερικα και ο άλλος...ενας θεος ξερει που.

      Σε φιλω ασωτουλη μου!

      Διαγραφή

Πες μια cουλαμάρα κι εσύ....Μπορείς!!!