Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Οι κυρίες της συμφοράς

Χαίρετε couλοί μου αναγνώστες,

ελπίζω να είστε καλά και να απολαμβάνετε τις όμορφες μέρες που σκάνε σιγά σιγά αγκαζέ με τον κουτσοφλέβαρο. Είναι ωραίο που τα πολλά τα ρούχα μπαίνουν στο βάθος της ντουλάπας και αρχίζουμε να βγάζουμε προς τα έξω τα πιο ανοιξιάτικα ξώβυζα.

Κάθε πρωί εδώ και έναν χρόνο, έχω βάλει στη ζωή μου το γρήγορο περπάτημα. Έτσι, κατεβαίνω στο λιμάνι της μικρής μου πόλης και πηγαινοέρχομαι σα τη πουτάνα (που θα έλεγε και η Φούλη) μέχρι να νιώσω πως καίει το σώμα. Η θέα της θάλασσας είναι ευεργετική και ήδη το περπάτημα έχει κάνει δουλίτσα στο σώμα και στο πνεύμα καθώς ηρεμείς, γεμίζεις ενέργεια, αναπνέεις οξυγόνο και κάνεις την αυτογνωσία σου για όλες τις μαλακίες που κάνεις κατά καιρούς.

Όμως, για να περνάει πιο ευχάριστα η ώρα βάζω και τα ακουστικάκια μου και ακούω μια συγκεκριμένη εκπομπή που παίζει κάπου εκεί 8-9 το πρωί και στην οποία ένας κύριος και μια κυρία σχολιάζουν αρκετά χιουμοριστικά τόσο τα κακώς κείμενα της μικρής μου πόλης όσο και άλλα θέματα άνευ σημασίας ή αδιάφορα ως προς την ποιότητα. Είναι ένα ευχάριστο ραδιοφωνικό ζευγάρι και είναι πολλές οι φορές που γελάω περπατώντας ή και προβληματίζομαι.

Σήμετα ανέλυσαν μια χαζοέρευνα από αυτές που κάποτε στα ραδιοΦΟΝΙΚΑ μου Coulair, τις έφτιαχνα μόνη μου και τις αναλύαμε όλοι μαζί. Παρουσίασαν 5 τύπους γυναικών βάσει έρευνας στην Αμερική που είναι ενοχλητικοί για τους άντρες. Το ερώτημα είναι γιατί δεν υπάρχει αντίστοιχη έρευνα για τύπους αντρών που είναι εκνευριστικοί για τις γυναίκες.

Θα σας παραθέσω τους 5 τύπους γυναικών κι ύστερα θα φτιάξω τη δική μου έρευνα για τους 47686926486560 τύπους αντρών.

1. Η κυρία Εξυπνίδου. Σε αυτή τη κατηγορία δεν εμπεριέχονται γυναίκες πραγματικά έξυπνες (όπως εγώ) αλλά εκείνες που κάνουν τις έξυπνες ενώ στο βάθος είναι κολοκύθια τούμπανα. Καταπιάνονται με τσιτάτα από Αβραμίδη και αγαπημένη τους ενασχόληση είναι να διακόπτουν τον άλλο όταν μιλάει για να πετάξουν την μπαρουφίτσα τους.

2. Η κυρία Βολεψάκιας. Εδώ έχουμε τη χαρακτηριστική κατηγορία εκείνων των γυναικών που γουστάρουν να τερματίζουν το πιστωτικό υπόλοιπο των αντρών και που βγαίνουν ραντεβού χωρίς να παίρνουν καν...πορτοφόλι μαζί τους. Να προσθέσω εδώ πως είχα έναν φίλο που βγήκε ραντεβού με μια τέτοια τύπισσα και που τη στιγμή που έπρεπε να πληρώσουν έβγαλε χρήματα μόνο για τα δικά του ποτά αφήνοντας σε αμηχανία την κυρία Βολεψάκια. Γελάσαμε με το σκηνικό παρόλο που προσωπικά το θεώρησα λίγο ακραίο. Αλλά τί να λέμε; Κι οι φίλοι μου cουλοί είναι. Θα μπορούσε ευχαρίστως να μη ξαναβγει μαζί της. Όπερ και εγένετο.

3. Η κυρία Νυφουλίδου. Σε αυτή τη κατηγορία παρατηρούμε ενα μεγάλο ποσοστό γυναικών. Γιατί η γυναίκα θέλει ρε παιδάκι μου και το νυφικό της, το σπίτι της, τα παιδιά της, την ηρεμία της και το λιμανάκι της. Αλλά ρε κοπελιά μη τα προγραμματίζεις όλα από δυο φορές που συνάντησες τον άλλο. Κάτσε να δεις μανίτσα μου τί μέλει γενέσθαι; Θυμάμαι στα 18 μου που διάβαζα σα μανιακή για τις πανελλαδικές, οι 2 κολλητές μου αντί για Ιστορία Δέσμης και Λατινικά, ξεφύλλιζαν περιοδικά με νυφικά, χτενίσματα και διακόσμηση σπιτιού. Νταξ δε σπούδασαν, παντρεύτηκαν, έφτιαξαν σπίτι και κάναν παιδιά κι ευτυχώς δεν έχουν χωρίσει, ενώ εγώ που πέρασα, σπούδασα και ασχολήθηκα με την καριέρα (μη γελάσει κανείς θα τον σκίσω), σε αυτό το κομμάτι δεν έκανα τίποτα. Αφού όμως δεν το κυνήγησα γιατί να μου έρθει; Εχω μια φίλη που έκανε μια σχέση στα 35 της με ενα πολύ καλό παιδί. Το λέω γιατί τον ξέρω. Βγήκαν 3 φορές και του ζήτησε να ξεκαθαρίσουν πού πάει η σχέση τους και αν την βλέπει σοβαρά. Ο άνθρωπος έμεινε εμβρόντητος....κι άρχισε να τρέχει χιλιόμετρα μακριά. Στην Αυστραλία νομίζω είναι τώρα πια.

4. Η κυρία Ασφυξία. Εδώ μιλάμε για ελαφριάς μορφής ψυχασθένεια που εκδηλώνεται μερικές φορές με ακραίες μορφές. Οι γυναίκες αυτής της κατηγορίας θέλουν να ελέγχουν τον σύντροφό τους ακόμη και κατα τη διάρκεια που εκείνος αφοδεύει. Ψάχνουν κινητά, δεν επιτρέπουν στον άλλο να βγει με φίλους, νιώθουν όλες τις γυναίκες γύρω τους δυνητικά γκόμενες του φίλου  τους και δημιουργούν προβλήματα ακόμη και στον εργασιακό του χώρο. Αυτές οι γυναίκες δεν μπορούν να απολαύσουν μια σχέση καθώς οι ίδιες, από μόνες τους, θέτουν τον εαυτό τους σε έναν μόνιμο ανταγωνισμό με όλα τα θηλυκα.Και στο τέλος καταφέρνουν να βιώνουν ακριβώς αυτό το οποίο φοβούνται.

5. Η κυρία Ψυχάκι. Εδώ όλοι οι επιστήμονες σηκώνουν τα χέρια ψηλά και τα πόδια και ό,τι σηκώνεται. Οι γυναίκες αυτές έχουν μάτι που γυαλίζει. Είναι αυτό που λέμε "του γιατρού". Φαντάζονται πράγματα, τηλεφωνούν κάθε 10 λεπτά με άλλη διάθεση τη φορά, φωνάζουν, δημιουργούν χαοτικές καταστάσεις και σίγουρα ζουν σε έναν δικό τους μοναδικό κόσμο όπου η σχιζοφρένεια κυριαρχεί στο έπακρο.

Αυτές τις ομάδες ανέλυσε το ραδιοφωνικό δίδυμο που ακούω τα πρωινά. Και φυσικά σε κάθε τύπο υπάρχουμε όλες οι γυναίκες κατά κάποιο τρόπο. Οι ισορροπίες είναι δύσκολο να κρατηθούν αλλά θέλει ψυχραιμία, ψυχολόγο και γερή αυτογνωσία για να μην χάσουμε την ψυχική μας υγεία σε έναν κόσμο που οι άντρες έχουν εξαφανιστεί ή έχουν απωλέσει πολλούς από τους ρόλους τους, ρόλους τους οποίους έχουν αναλάβει στους ώμους τους, ΚΑΚΩΣ, οι γυναίκες.

Μου έλεγε ένας φίλος μου τις προάλλες ακριβώς αυτό, ότι δηλαδή οι γυναίκες έχουν χάσει τη θηλυκότητα τους κι έχουν γίνει ή καριερίστες ή πουτάνες. Νομίζω πως υπάρχουν και γυναίκες που έχουν κρατήσει μέσα τους τις αξίες και τα ιδανικά που χρειάζεται η γυναικεία φύση αλλά αυτές δεν θα τις βρεις στα κλαμπ ή στο facebook. Κυκλοφορούν γύρω μας και ψάχνουν την ευκαιρία τους (η δεν την ψάχνουν)  για να αποδείξουν πως υπάρχουν εξαιρέσεις στους κανόνες.

Τώρα σχετικά με τους εκνευριστικούς τυπους ανδρών θα σας τα γράψω άλλη φορά αφού ολοκληρώσω την έρευνα μου, τις επόμενες μέρες.

Να έχετε μια όμορφη Δευτέρα, μια χορταστική Τυρινή Εβδομάδα και ένα υπέροχο τριήμερο καρναβαλιού.

ΥΓ Προσοχή στους μασκαράδες και στους χαλβάδες.

Φιλιά σε όλους

2 σχόλια:

  1. Μόνο το 2 δε μου χει τύχει μιας και τα λεφτά μου τα τρώω στις μπύρες οπότε και να θέλει δεν έχει πολλά να μου φάει. Αλλά και πάλι τι να μου έτρωγε, αν είχα λεφτά θα έπινα Λα Σουφέ και όχι Προστ. Επίσης δεν έχω ανοιξιάτικα ξώβυζα :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι μπίρες μας έχουν καταστρέψει!!!!
      Δεν εχεις ανοξιατικα ξωβυζα;;; Εισαι σιγουρος;;
      Για ρωτα την κοπελιά σου; Αν εχει αυτή, πα να πεις πως εχεις κι εσυ!
      Φιλια

      Διαγραφή

Πες μια cουλαμάρα κι εσύ....Μπορείς!!!